woensdag 24 juni 2015

KCW traveling: stijlvol reizen




Jurk uit SVDZ 2 met wereldkaart-stof, een paar jaar geleden op een stoffenspektakel gekocht.
Ik vind het bovenstukje wat te breed, maar ik ben bang dat ze bij een smaller exemplaar er niet makkelijk meer in en uit kan...
En ik vind dat de achterkant niet zo mooi valt als het voorbeeld uit het boek (vind ik zeer mooi!) maar dat komt waarschijnlijk door de iets stuggere stof.
Niet helemaal tevreden dus.. Maar binnenkort veel tijd om het patroon wat aan te passen..
 





T-shirt uit een soort fijne gebreide stof van Sammtex in Tielt. Ik gebruikte het T-shirt patroon uit SVDZ 2.
Short is de Ray-short uit La Maison Victor die ik een heel stuk korter maakte. De roze stof kocht ik ooit eens in een Turkse stoffenwinkel en aan de randen gebruikte ik bronzen biais van Veritas.
Allebei prima en Flora is er zelf dol op.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten